søndag 11. mai 2014

Operasjon på Riksen

7 mai fikk jeg endelig igjennomført fistel operasjon. Operasjon tok to og en halv time, de var veldig fornøyd med operasjon, de tok seg godt tid for at dette skulle bli så bra som mulig. Jeg får alltid nå antibiotika behadling i IV, dette for at magen min ikke lengere er i stand til og ta i mot antibiotika i piller. Vi kom 5 mai, da var det inn skriving og forberedelser mot operasjon. Mandag 5 mai var en lang dag, den dagen gikk til mye venting og undersøkelser. Tirsdag 6 mai ble en dag der vi kunne slappe av og gjøre det vil ville. Det at jeg måtte reise ned 5 var for at tannlegen ikke er ved sykehuset den 6. 7 mai kom operasjon, var godt og få det gjort, greit og være ferdig. Går alt etter plan får jeg dra hjem på tirsdag.

19 mai reiser jeg ned til Sunnaas, det er et års kontroll. Det blir spennende og se hva som Vil skje der.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar