mandag 10. mars 2014

Neste steg er operasjon

Kontroll på Riksen i dag, det ser like bra ut som sist, ganen er klar for operasjon. Nå får man bare håpe det vil lykkes denne gang. I dag har jeg fått fikset til bestilling  av sondemat til jeg skal innleges.  Der jeg erfarte at avd ikke var i stand til og skaffe rett type sondemat sist. Jeg har den siste uka hatt problemer med venstre øre, og forsøkte og få fort time til lege for dette, men det var ikke så lett. Legen på Riksen ringte de i dag, det skulle til, for nå har jeg fått time i morgen kl 9. Det er viktig at man får stoppet øre problemet, før operasjon. Vi får håpe det går bra og at det går rett vei nå.

2 kommentarer:

  1. Håper du slipper unna både ørebetennelse og andre forstyrrelser nå!! Kanskje har du allerede hatt operasjonen? Uansett; ønsker deg masse lykke til!!! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for gode ord <3 nei har ikke hatt operasjon enda, den skal jeg ha den 27 mars.

      Slett