torsdag 30. januar 2014

Utredninger for magen på UNN

 Har unormale smerter og blødninger som vi ikke finner årsak til. Alt er prøvd ut, men null effekt, i dag ble det tatt nye prøver. Nå skal vi vente i tre mnd for og se om det har gitt noe effekt til nye piller jeg skal prøve ut nå, bare og ta tiden til hjelp her.Dagen i dag blir en rolig dag her hjemme.


                                               Sola tilbake i Tromsø


                                            Her er vi klar


                                          Her er det over for denne gang,alltid godt når det er over
                                   

3 kommentarer:

  1. Kæreste Ellen,

    jeg føler med dig, det er så uretfærdigt at du i så ung en alder skal slås med alt dette.

    Du ville ikke lave din blog lidt som min datters http://www.mariahoffbeck.blogspot.com så kan du både have et punkt om din leukæmi og andre punkter om f.eks. din fritid og dine hobby, om rejser, dyr, bagning osv. Så får du en mere bred blog, hvor du kan skrive om flere emner, det tror jeg vil give dig flere læsere og flere medlemmer.
    Der er nemlig mange blogs efterhånden, så konkurrencen på markedet er blevet højt.
    Og det må være svært nu, hvor du har to blogs.

    Jeg vil slutte for nu og ønske dig god bedring og sende dig en lille engel med healende strømme:-)
    God weekend ønskes fra Tina

    SvarSlett
  2. Takk for tips :). Nei denne bloggen blir ikke mye oppdatert det er den andre som er hoved bloggen, denne blir kun for og holde oversikt over besøkende på sykehuset og det viktige, Denne bloggen blir bare en hjelpe bok,mens den andre blir mer skrevet på en denne vil bli, vis du forstår. :)

    SvarSlett
  3. Kæreste Ellen.

    Jeg forstår med denne din hjælpeblog.
    Kan du have en så dejlig weekend som mulig i det Norske:-)

    Tina mor til
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlett